2013年8月31日 星期六

我的故事 (五)


第二章 - 警校生涯  ( 步操, Esprit de Corps )


步操訓練是任何軍警組織都不可分割的一環o

要訓練一班新人更是辛苦,大家都辛苦o等我簡單講一吓 :

一班三十人列隊成三行,面向教官最右上邊的隊員叫 Right Marker. 佢喺成隊步操嘅中心,佢左邊隊員向佢睇齊攞距離,在步操進行時靠眼尾看架咋;而RM後便隊員亦一樣,於是每人看前看側便形成一整齊隊形前進o

      P P P P P P P P P P (R.Marker)
      P P P P P P P P P P
      P P P P P P P P P P

臨近結業,我們這些senior班s便被用來俾外便幫辦考操o各教官都好緊張,因為面子嘛,如果考操好成績即喺教官有料o但最慘啲外來幫辦同我哋冇默契呢,平時都冇夾開步操,哀咗就賴我地o

臨近考操嗰一牌大家都好緊張,沙展直頭哎到青根都現埋o問候娘親更是頻頻o連黎sir都一齊練操o氣氛越接近考操日就越緊張o扁扁我哋梗喺差D,例如立正時應該所有腳同時 '拾'一聲,但總是 '拾,拍',有人落腳遲咗半秒o又或者有人隻手fling得吳一致,真是自己都忟憎o

為咗幫我地教官及P班爭氣,我哋自發晚上到操場加班步操o

到考操前夕,大家一食完晚飯就急急檢查一切服裝皮具,做好準備,因為儀容都好緊要o

在平時夜晚,有偷走去龍門客棧(附近建築地盆啲木屋食店 )買乾炒牛河,有在宿舍聽歌唱歌,有坐埋食煙吹水o

但在今晚一到十點熄燈就個個自動上床瞓覺o

第朝一早個個都比平時日早起新,忙於準備一切,好靜好靜,冇人嘈o一食完早餐就快快換衫到樓下集隊迎接那緊張得攞命的一刻來臨o

' 83, 頂帽斜咗 ', ' 72,皮帶鬆 ', ' 90 領口整好佢 ';大家都互相提點o

( 以下很多ロ語化口號 , 請大家加啲幻想,投入現塲感)


沙展同幫辦行緊過嚟,班長叫 : P Squad,,,, ad.ten.. ( attention, 立正 ) !

大家即時立正o

沙展 :  s ( stand ) at ease. ( 即分開腳企 )o

幫辦 : 陣間我哋帶隊操出操場交你地俾另一個幫辦哎操,雖然過程都練過,大家要留心佢嘅命令 !

這時,我前面個 '小不良' 問我 : 83,你驚吳驚啊,我好x緊張呀 !

我答 : 我字典冇個驚字,總要定,淡定有錢剩 !

沙展 : 咪x嘈 ! 留意柯打!

這時警察銀樂隊奏樂進操場,兩位教官神色凝重o

幫辦 : P Squad ! ad..ten.. ! P squad will move to the right, Right.. TURN !  P squad ! forward.. MARCH ! ( 如果要配背景音樂,此時最好喺配楊采妮嗰首'不會哭於你面前'開頭那段 )

整個現塲祗聽到步伐聲,腦海セ都冇,每個人都失去靈魂,整隊三十人就像一隊在標汗的機械人向前進,每人的腎上素都在激增,這一役不成功便成仁 !

風簫簫兮易水寒....豬仔出賽兮必勝歸 ! ! ! ! ! 

緊貼着樂隊節拍 ( 鼓聲重的一聲節拍時三十隻左腳同時鋤落地, sharp sharp聲 ! 三十人喺千份一秒內同一動作 ! ), 整隊人雄糾糾操進操場o

幫辨 : P squad ! HALT !

'' 一聲,

全隊停下o

P squad will right turn, Right.. TURN !

'' 一聲,全隊右轉面向那棺材鋪老幫o

跟住教官同沙展離開交隊人俾佢考操o喺呢一剎那間地球好似冇轉到o我手心都出曬汗 !

P squad ! ad..ten..   !

''

P squad will left turn, LEFFFF.. TURN !

''

P squad will  march pass,,,,, by the right ( 即喺向 右看齊 ) quick MARCH !

隊伍開步向前操o此時十人一行,即三行成一隊伍,每橫行有三人,向前操o

    P P P P P P P P P P               
<  P P P P P P P P P P
    P P P P P P P P P P

隊伍操一個彎回來,
將經過幫辦時, 口號 :

Saluting ! tooo.. the right ( 幫辦在右邊發令),

SALUTE !

SAP 一聲,全体頭岳向右上,手敬禮(好似吳使敬禮o) 呢度難度高,要邊岳高頭向右邊檢閱官看,亦要眼尾向前向側望和各人保持整齊隊形o

Eyeee.. s  ( front ) !

隊伍向前操一段路,然後 :

P squad will left turn,

Leffff..,TURN ! ( 在步操前進時向左90度轉 )

''

整隊人由三人一橫排(共10排) 向前操變了10人一橫排向( 之前嘅左方 )前操,要保持三條橫線隊形向前操好難度高,靠默契同眼尾及住o

                      P P P P P P P P P P
                      P P P P P P P P P P
                      P P P P P P P P P P

                                   V

此時CDM( Chief Drill Master ) 拎住把圓規尺 (二呎幾長,分開至步與步應有之距離 ) 跟住我地一齊 check啲步伐距離o好緊張呀 !

P squad,will left turn,,,, Leff.. TURN !

    P P P P P P P P P P
    P P P P P P P P P P      >   >
    P P P P P P P P P P

''

由10人一橫排轉回三人一橫排隊形向前操o

隊伍轉右回到幫辦前o

P squad, HALT !

''

stand at ease ! stand ease.

此時教官回來領回我哋o

P squad ! ad..tennn   !

''

P squad will march off, Righttt.... TURN !

''

Buy ( By ) the left , QUICK MARCH !

隊伍操離場,場邊有好多其他教官在觀看o

當操出操場界線時,我地都在偷笑,實在太出色,簡直超水準演出,真是拾吓拾吓就攪掂o

P squad , Halt !

Right turn !

Standdd... at ease, stand ease !

整隊人面對二教官o

幫辦 : 今日大家表現好好,我發夢都想吳到咁好, 充分表現了 Esprit de Corps, 即喺團隊精神,沙展喺咪 ?

沙展 : Thank you sir ! ( 對我地講 ) 細佬,好嘢 !

佢兩人第一次同時露出真嘅笑容o我哋整隊人都笑了,多天來的緊張狀態至此方溶化了,整隊人連同沙展在內,場面真喺好激呀!

跟住散隊o

沙展突然叫住我 - '83 ,過嚟 ' ; ' Yes sir ' . ' 83,頭先 '小不良' 問你啲嘢,你答嘅喺咪真話 ? '

'沙展, 梗喺假嫁啦,頭先操前有邊嗰吳驚吖,但如果吳講大話安慰佢吳得,因怕佢出事吖嗎 ! '

沙展笑笑口話 -  ' 哈,83 都識講大話,衰仔o'

太長氣了,收筆o

後記 - 我地贏咗. 另外 , 因年代久遠 , 記不得全部考步操過程經過.請大家體諒 . 

1 則留言: