2013年10月12日 星期六

母親 (三)


母親 ( 三 )
2013年8月1日下午9:36公開累積瀏覽 28012
 



其實 , 每一個人生都是一個故事 .

在三歲那年 , 一家人搬了去位於廣東道的宿舍 .

一住便是十六年 .

有一次和母親坐在門前摘豆角 , 她忽然問我 : " 如果第曰你做法官 , 阿媽偷嘢被人拉咗 , 你罰吳罰阿媽 ? "

我 ( 衹是個小學生 ) 答 : " 罰呀 , 偷嘢喺吳啱吖嗎 ? "

' 正衰仔 , 阿媽都罰 ! "

足足俾母親鬧足四五十年 :)

小學六年級時 , 沒有問過父母便答應同學去橋咀旅行 , 三個小子打算沿岸邊行一圈 .

那前一天剛好爸爸放假在家 , 聽到我問母親攞錢旅行 .

知道衹有三個黃毛便不准去 .

我當堂扁曬咀啦 ,

母親問我 : " 應承咗人未 ? "

我答話應承咗 , 人地生命麵包都買咗 .

母親便說服父親讓我去 , 因不可失信於人 , 但以後要問咗先可答應人家去街 .

嘩 , 開心之餘卻不知道 , 橋咀島在地圖是看來很細小 , 但行一個圈卻不易 ,

幾個小子差些返吳到屋企 .

沒有留言:

張貼留言