2013年10月5日 星期六

這一鋪牌


這一鋪牌
2013年7月26日上午7:05公開累積瀏覽 24211
 


剛出完街回家 , 冇乜嘢好做 , 不如講吓上星期的一鋪牌 .

大約是咁樣 :



碰九萬 , 打一隻牌出去 . 上家已經九章筒子 .




碰紅中 , 上家十二章筒子 , 拆四萬 ,




碰發財 , 打埋隻四萬




後來再摸多隻二筒及白板 , 一心想着上家十二章筒子 , 我小三元都食得五番 ( 三番起糊 ) .

這時上家打隻二筒出嚟 , 輪到我摸牌 , 摸隻白板便速跟章二筒 , 大三元食乜都十番 .






又到我摸牌 , 摸隻五筒 !!! ,

上家上咗一隻 , 地面一隻 ,

未斷五筒喎 , 好吳好代客泊車呢 ?

內心在鬥爭 , C 就 C 啦 !!!

風蕭蕭兮心都寒 , 一拍隻五筒出海 ,,,,,,,,,

哈 , 上家好似我依家咁笑一笑 .

冇事 !




再到我摸牌 , 一摸是隻一筒  !

頓時晚上十時多都一天光曬 !

自摸大三元 , 對對糊 ,花么 .

超過十番都喺收十番錢 .

加埋Jackpot 800幾 ,

幾乎一鋪回鄉 .

開牌時方知道上下家都各揸一隻一筒 。

沒有留言:

張貼留言