2013年10月17日 星期四

那年 ,十二月在唐人街


那年 , 十二月在唐人街
2013年8月9日下午3:49公開累積瀏覽 49426
 


退休前 , 曾想過在外國點樣過曰子 .

當年 , 其中一構思是每星期到唐人街飲茶 , 然後購物回家 .

可惜 , 理想和現實相差太遠 .

在曼克頓的唐人街光顧了數間茶樓後 , 便沒有再去了.

茶樓開門時間沒有香港咁早 , 一大清早開車去搵到位泊 ( 星期曰免費 ) , 便要等茶樓開門 .

後來去皇后區飲過一間算稍好 , 但路途遠 .

令我冇再去飲茶是因為一些情況 :

首先是點心水準 , 例 : 吃了數次炸兩啲油炸鬼都喺 ' 淋 ' 嘅 , 有次忍吳住問佢 , 重話係咁咖啦.

其次是環境及服務欠舒服 , 感覺不到是在享受食趣 .

 一坐低 , 茶都未來 , 點心車就前來問食乜食物 .

有一次 , 在唐人街某間茶樓 .

因為去過二三次又適逢過年 , 太太的家姐給了一個賣點心阿姐一封利是 .

我們在吃完第一輪點心後 , 準備再要 , 我拿起張點心記錄咭 ;

一看 , 咦 , 點解蓋得咁少印嘅 ? 雖然收咗啲空碟/籠 , 我地都知道少蓋了三個印 .

個位點心阿姐剛又推車到 , 跟她要了些甜點便順便同佢講剛才蓋少了三個印 ;

請她補蓋回三個印在咭上 .

佢細細聲話由得佢 .

但我堅持耍佢補回三個印並告訴她我們不喜歡這樣子 !

她口黑面黑照做 .

我以後再冇去唐人街飲茶 .

後來在家居附近約半小時車程開了間唐餐館 , 環境同食物質素可接受 .

回到香港前的曰子都是光顧此店 .

沒有留言:

張貼留言