2013年10月3日 星期四

巴士上的信徒 ( 少女的祈禱 - 巴士版 )


巴士上的信徒( 少女的祈禱 - 巴士版 )
2013年7月24日上午1:54公開累積瀏覽 22312
 


昨日同太太出醒(城)同blog 友吃飯。

在巴士旅途中方驚覺香港咁多宗教信仰者。

一上車便坐在車尾尾行。

巴士上了吐露港公路,百無聊賴,望下周圍乘客的衆生相。

咦,乜咁多人在低頭祈禱嘅。

前右方穿著白色校服的少年在雙手捧住塊"神主牌" ( iPad ) 眼定定,

鬼上身?

佢旁邊個後生仔就好似我啊嫲以前拜神時敲木魚咁,用隻手指不停的在篤那 "是乜東 "(Smartphone ) 。

唉,而家啲後生真唔識護理靈魂之窗。

悶悶地想起菊主篇白玫瑰文章 。

不如搵啲秀髮來欣賞過日神。

唔,近近地就眼前呢件啦。

不睇由是可,

呢位正在低頭祈禱美少女嘅頭髪可以拍片扮女丐幫主吳使化妝 :

頭髮乾過乾鮑,髪尾開差如千隻螞蟻腳,

又蓬鬆,兼夾面似古銅,

都喺快轉移視線 .

望前 , 另一位也是在祈禱的另一位阿啫 ( 姐 ),

OMG , 又是一位拍片吳使化妝的,

今次拍武俠片 :白髪魔女傳,入場觀眾每人送份"吃@梳打"去頭皮水。

把眼光再向前希望見到啲吳同景像,

果然有喎,

這位身形豐滿的,不知是男是女,一把垂下蓋面的髪染了啡紅色,

令我想起動植物公園隻婆羅乃猩猩。

唉,都喺祈禱埋一份算啦 .

這時 , 卻覺得右邊手臂有點壓迫感同埋熱棘僰,

嘩,身旁位先生有如高僧入定,但可惜身卻不定。

車一轉彎就壓嚟我身邊得重利害。

大哥呀,醒下啦,你又吳喺美女 ( 我更擺明吳喺 , 衹喺隻地中海兔 ),

我更吳喺同性戀愛好者 , 所以並不喜歡這頻密的推碰  !

冇計,唯有避避 , 逼過去身體另一邊位女仕。

逼多兩逼便索性輕握佢手。

嘩,十二月,咁狼胎想坐監十二個月?

車,文章一開始就話你知,

同太太一齊吖嗎。



後話 :

太太拋夫棄子去探舊同事, , 所以悶作此文 .

沒有留言:

張貼留言