2013年10月17日 星期四

母親- (完結篇)


母親 ( 完結篇 )
2013年8月4日下午3:59公開累積瀏覽 41814
 

父親離世 , 三個兒子擔心母親近八十高齡獨居 , 母親不願意和任何一個兒子住 , 更不要住安老院 .

最後同意請個外傭來照顧她 .

第一個女傭來見工 , 母親望一眼便叫個 agent 帶走 .

第二個女傭她願接受時大家都鬆了口氣 .

外傭常有的問題我家的印傭也有 : 借錢或擔保人借錢 .

有一天 , 電話響 , 母親拿起來聽 .

' 喂 , 妳個工人擔保個姊妹借錢過期未還 , 妳快啲同佢還 ! 如果吳喺放火燒妳間屋 ! '

呢位男子漢都未來得切講幾多錢 ,母親就噴佢 :

' 你拋我呀 ? 我嚇大咖 ! '

隨手就冚埋電話 .

以後都再冇電話打嚟 .

雖然移居外地 , 我每年都返港探母親 .

這一年 , 和太太一同回 .

一天 , 還有約十天便回美國 ,

忽然心血來潮和太太去吃早餐後看母親 .

印傭開門時面色慌張說 ' 阿婆暈咗 ! '

我看到母親半座卧於梳化上 , 叫她沒反應 ,

印傭話佢忽然半邊身沒反應 , 人也半昏迷 .

佢打電話俾我弟弟但打極都沒法接得通 .

我馬上叫救護車 .

接著打電話給弟弟 .

電話接通了 ,

' 喂 , '

' 喂 , 二哥 ,乜嘢事 ? '

' 你依家喺邊度 ? '

' 哈哈 , 我地同埋阿女喺芭里島對出海面釣魚 , 啲魚好大條 ! '

' 咁你地幾時返香港 ? '

' 哦 , 明日返咖啦 . 嘩 , 又釣到 ! 做乜冴 , 冇嘢吖嗎 ? '

' 咁 , 冇嘢啦 , 你明日返來再俾電話我啦 ! '

' O.K. 冇問題 , 拜拜 ! '

我腦筋不斷在轉 , 話俾佢聽阿媽依家中風昏迷等緊救護車都冇用 ,在印尼芭里島肯定即曰佢冇辦法返 . 反正明曰回港 , 就讓佢同英國返嘅女兒繼續渡假 .

到了翌日 , 等到黃昏都未有電話來 .

忍吳住打電話俾佢 .

' 返到香港未 ? '

' 返到了 , 在機場同個女食飯 , 佢搭十點班機去泰國  . '

' 咁呀 , 佢大個女啦 , 吳使陪佢 , 快啲去睇阿媽 , 佢中咗風........'

我相信佢同太太超速駕駛去探望母親 .

最後 ,母親都選擇了去見爸爸 .

在起程往天國那天 , 我和弟弟去看母親 , 弟弟見母親頭髮凌亂 , 便對她說 :

' 阿媽 , 吳好瞓埋一便 , 啲頭髮咁亂吳好 , 第日見爸爸時個樣吳靚 . '

母親馬上把頭轉向另一邊 , 弟弟和她梳理好頭髮 .

那一晚毌親便去了會父親 .
 

沒有留言:

張貼留言