2013年9月17日 星期二

惠東平海二天自由行


惠東 . 平海 .二天自由行.
2012年5月28日下午6:40公開累積瀏覽 92310


哈哈 , 先謝謝 Blog友 ' BoBo ' 提醒 , 我在此聲明 , 在昨天 ( 2012年5月27曰 ) 中午前 , 我並不認識 ' 朗明民宿 ' 任何人仕 , 此文是實况實講 , 因為想和網友分享經歷及支持良好的服務 . 其實我也是在 Blog 友的文章探訪人中方知悉此民宿 .



回港前已經決定到惠東平海走一走 .

昨天一早便和太太一人一背包 , 到深圳乘車出發 .

去到羅湖車站 , 卻找不到要搭的車 , 便打電話給惠東 ' 朗明民宿  '  , 問他們在那裹上車 .

原來是自己去錯地方 , 應該去僑社酒店旁車站 .

好在預多了時間 , 便馬上走到那邊買票等上車 .




車程二小時多些便到達 .




這間名叫 ' 朗明 ' 的民宿 , 就在路旁 , 入到去很快辦完入住手贖便上房安頓行裝 .




房間很整潔 , 光猛 . 雖然一切很簡約 , 但設備也很齊 . 浴室比一些酒店要好 .




這店老板正在處理土法烤雞 , 所以去看看 .




在後園他們養了很多雞 , 鵝自用 , 也種了各樣食用農作物自用 .














我們的到埗午餐是簡而清 , 好好吃 - 粟米( 自種 
) , 自打魚蛋紫菜湯 , 灼生菜 , 炒米粉 .

餐後 , 小休一會坐路旁截的中巴到古城逛逛 .

不要以為我識路 , 是 '朗明 ' 的職員告知我的 , 車資 , 甚至替我們告訴司機在郵局讓我們下車 .

更給了我們名片 , 有事可找他們 . 回程買分段車票也教了. 服務很細心 , 值得一讚 .





到了平海古城 , 東南西北走了一回 ,古城自有其特色 , 但也蓋了不少新屋 .



城內各處都有水井 , 舊居的進門都是神位及天井 , 家家門前都幾乎貼了各樣的符 .

行完古城 , 再坐中巴到港口看看 .




和平海一樣 , 港口鎮是十分繁忙 , 兩處都有電單車載客 , 都有太陽傘的 , 有趣在連乘客也遮蔽 .

看完便坐車回民宿 , 向售票員講 ' 大水坑 ' 落 , 結果大水坑過咗售票員問點解我地吳落車 ?

於是快快落車又吳見間民宿 ( 都五層樓高 ) , 無法 , 唯有打電話朗明求救 , 不用三分鐘 , 朗明陸先生開車來到接我倆回去 . 給他小費他堅持不收 .



晚飯餸菜很道地 , 蟲草花煲雞湯 , 土法烤雞 , 美味鮮魷筒 , 蒜蓉白菜 . 很好吃 , 甚麼膽固醇 , 痛風的憂慮都丟開了. 那米是自己種的 , 祇會形容很好吃 , 比起在港吃的 ' 金凰新米 ' 更好吃 .







吃得倆老都飽飽又滿意 , 我和老板說 , 你令我們不能多住一天 , 他有點咢然望著我 , 我笑着說 : 咁食法 , 老人家頂吳順 :)

那鮮魷筒又肥又嫩又好味 , 直頭無法不讚 .

木瓜 ? 我話明午先啦. ( 先前食咗佢種嘅大蕉 , 香 , 甜 , 滑 )

我同佢講 , 太飽了 , 明早不用預備早餐了, 午飯十一點吃 , 坐十二時半班車回深圳 . 老闆話冇問題 , 佢會車我地去車站 .

到今早 , 睡到差不多了, 便起來看一會電視 , 便早少少時間到飯廳先飲杯很清香的青茶鐵觀音 ,然後午膳 .

這一餐 - 粟米羹 ( 粟米是自種的 , 很甜 , 冇渣 ) , 青瓜炒肉片 (青瓜也是自種 ,豬肉購自一個体戶 ) , 炒菜阿姨廚藝一流 , 青瓜爽帶滑 , 瓜香肉正 , 吃完整碟汁不掛碟 . 幾乎想拜師 .





另一味蒸奄仔蟹 , 鮮味極 , 蟹榚柔和香軟滋味十足 , 手指也想吃掉 .



啊 , 還有一味好吃得要大叫 ' 哈利路亞 ' , 是一碟蠔仔炒滑蛋 , 蠔仔粒粒脹卜卜, 蛋又滑, 加些糊椒粉 , 嘩 , 直頭好食到暈要搽白花油 !




重有一碟菜是椒絲腐乳通菜 .

我叫太太吳好食咁多蟹 , 佢高血壓呀 , 佢就話我 ' 你自己食曬碟青瓜就得 ! '

我地食埋碟木瓜就要回氣先起身返房間 . 行過老闆食飯枱見到有炸池仔魚忍吳住問佢地攞咗條食 :)



呢次變咗美食之旅 :)

差啲忘記了 , 我買咗六斤米 ( 市斤 , 十両一斤 )   ,一斤鐵觀音青茶同埋老板送嘅大蕉返家 .



老板親自開車送我們到車站 , 所以平日去都是好啲 .

這次二人在此民宿連土產手信 , 共消費了約人民幣968 . ( 放在浴室的20元小費不計在內 , 工友實在打理得很乾淨 , 所以放下了小費以鼓勵良好的服務 ) .

最後要補充少少 , 我同老板鐘先生講 -  ' 我未來前很擔心一樣嘢 , 就是佢地用乜食油炒菜 , 但剛才見到工友手抽着大膠樽油 , 我就放心了 ' . 他還告訴我 , 他們不用雞粉 , 味精 , 一切原味 . 正是我喜歡那些菜式的原味 .

他還告訴我快做不住了 , 要加幾十元價 , 我答冇問題呀 ,反正我不會曰曰來 :) .


P.S.

到今日 加到相片 , 要多謝 Blog 友 ' 菊主 ' 及 ' 孖記 ' 的建議 . 當然 , 還有幫我整電腦嘅細新抱 :) 

8 則留言:

  1. 咁正,幾時帶我地去呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳地會悶。但食就好好住家式菜。遲下啦。

      刪除
  2. 錫錫+抱抱+幸福+開心唔小得喔•°♬。・゚
    █▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ ♫♫中秋節快樂
    █▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_¸¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨
    ░░▒░░█░
    ░░▒░█
    ░░░█
    ░░█░░░░███████
    ░██░░░██▓▓███▓██▒
    ██░░░█▓▓▓▓▓▓▓█▓████
    ██░░██▓▓▓(◐)▓█▓█▓█
    ███▓▓▓█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓█
    ▀██▓▓█░██▓▓▓▓██▓▓▓▓▓█
    ░▀██▀░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ░░░░▒░░░█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓█
    ░░░░▒░░░█▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
    ░▒░░▒░░░█▓▓▓█▓▓▓█▓▓▓▓█
    ░▒░░▒░░░█▓▓▓█░░░█▓▓▓█
    ░▒░░▒░░██▓██░░░██▓▓██

    回覆刪除
  3. 恭祝十二月兄:新網誌新張大吉!
    鄉村美食令人垂涎。祝兄日日有食神!

    回覆刪除
  4. 我是春日鳥springsunbird.blogspot.hk余處幽居兮不見天,路險難兮獨後來.
    好食好住遇到個好老闆,是好福氣.

    回覆刪除