2013年9月25日 星期三

澳. 燒鵝.茶果


大澳 . 燒鵝 . 茶果 .
2012年8月11日下午1:00公開累積瀏覽 91529
 

今日是我十一年前 ( 有五十年撇咗帳 ) 在香港出世以來首次 踏足大澳 .

最近一段日子好想去大澳同有啲想食燒鵝 , 昨日在打麻雀時接到 blog 友靚婆婆 ' 長途電話 ' 說明曰去大澳食燒鵝 . 我即時答應啦 , 又會咁啱心想事就成 .

到今日天一光就快快起床完成所有早上例行公事就去搭機場快線巴士到東涌和靚婆婆會合 .

我有個習慣就喺逢請未必到 , 但到就必早 .

當靚婆婆和友人陳老師還在東薈城吃早餐時 , 我和太太已乖乖坐在往大澳的巴士總站 :D

大家見了面也認識了陳老師 , 便乘坐巴士起程 .

以前我在大嶼山最遠去到寶連寺及長沙 , 那時的巴士也很古舊 . 今日啲巴士好靚又舒服 .

到達大澳 , 一切都是新鮮的事物 , 自然的綠化很養眼 , 民房很樸素 , 一如其它香港地方 , 新舊時代的景象在交替 .

靚婆婆訂了隻即燒嘅炭燒肥鵝 , 而陳老師又是當地長大 , 熟悉環境作了我們的導遊 , 令今天的半曰美食遊非常非常美好 .

不如 , 周圍行吓先食飯 -




海港內的漁船



街道小店



泥地上的招潮蟹



尋常百姓家



棚屋







大樹波蘿

好了 , 行咁耐 , 去食飯了 .



在此午飯



墨魚丸 , 十一歲人從未食過咁真實嘅墨魚丸 :P



銀魚仔咸魚蝦醬肉片籠仔蒸飯 , 香 , 味俱全 , 估吳到啲飯咁好 .



客家籠仔蒸菜心 , 另一番風味 , 令我想起家鄉 .



炭燒肥鵝 , 我把一切健康食物/法都先放埋一邊 , 一手拿起半邊鵝頭一手拿住個鬼妹啤酒 , 嘆到不得了.

但四個少年人 ( 每人先撇帳五十年 ) , 即三個大女人 , 一個小男人 , 又點食得曬吖 , 結果打包脕餐 :D

到差不多了, 靚婆婆話要去洗手間 , 個伙記拿來個盒裝燒鵝 , 我問他是否在樓下埋單 , 佢話埋咗 !

俾靚婆婆呃咗添 .

吳怪得阿媽話越靚嘅女人越吳好信  ( 各位天下美女請多包涵此笑話 , 因為我太太證明我娘親不一定對 )



食完飯去買埋蝦榚同茶果便回家 ,

在巴士站又接收了陳老師買的咸魚 .

今天的美食遊真喺正到暈 ,

唔該 , 白花油 :P



P.S.    為了答謝靚婆婆和陳老師 , 我邀請了她倆下星期和另一位blog友 ' Double Ma ' 午餐以報謝她們 , 也順便同 ' Double Ma ' 送行 , 她快和女兒們回英國了.

沒有留言:

張貼留言