2013年9月12日 星期四

花旗閒語 (五)

花旗閒語 ( 五 )
2012年3月24日下午3:54公開累積瀏覽 16911
 

大地回春 , 三仔回家

今年暖嘅曰子似乎來得快 , 三月還未過 , 已是春花處處 .
昨日還是滿是花芽的枝幹 , 今天卻是花兒滿枝 .



雞仔草 ( Chick Weeds )


即使是需要剷除的什草 , 花朵也靚得叫人讚歎 .
但同時 ,
三仔 ( 請參閱 ' 花旗閒語 ( 四 ) ' ) 也要回家了 .
三仔回來第一件事是圍繞屋邊噴殺蟲水 , 車房內邊也需要 .
翻開石頭檢查時發現有白蟻 , 馬上叫二世祖出來教佢認識處理 .
白蟻同好多昆蟲 ( 例如 黃蜂 ( Hornet , Yellow Jacket ) ) 有遺傳記憶 , 經常回歸同一處地方居住 .
也可能是那些地方環境適牠們生活吧 .
昨日又見那些黃蜂飛到屋前簷邊找位起巢 , 馬上便噴那些專治黃蜂的蟲藥 .
這是每年春天必遇的工作 .
所以去年碰到減價 .55 一枝 , 便買了10枝 .


熊之出沒

每年春初及秋未 , 我都會提醒家人小心黑熊出現 .
那些熊 , 春天時因為冬眠完要周圍找東西吃 , 而秋天時就要找東西吃準備冬眠 .
在隔離街隣居的游泳池數年前曾經有隻黑熊闖入在游水 .
另外 ,
住在另一鎮的希臘朋友告訴我 , 她們那邊經常有黑熊在街上行 ,
總之若不是毌熊和熊仔一起行 , 便人熊都相安無事 .
去年獵熊季節 , 整個郡 ( County ) 殺了約600隻黑熊 .
很多人都反對獵鹿獵熊 .
我就覺得 , 鹿仔同熊仔都不應該被獵殺 .


百無禁忌

今年大年初一 ,
一聽到孫子把聲便馬上拿起利是企在樓梯口叫佢  .
佢一出現我就行上去在佢開口講嘢前俾啲利是佢  .
何解 ?
事因佢對啲廣東話意思知啲吳知啲 .
嗰排佢爸爸返咗工而佢起床吳見爸爸時 ,
就講 ' 爸爸冇咗  ' .
落樓下吳見阿爺時 ,
就講 ' 阿爺冇咗 ' .
真令人啼笑皆非 .


我若入醫院孫子吳好探我
個孫子喜歡玩砌 lego , 火車軌等組合玩具 ,
當佢砌吳到時 ,
就會大聲叫 ' 阿爺吳得 ! '
所以我同屋企人講 ,
若然我入醫院 , 千祈咪帶佢嚟探我 .
重有呀 ,
費事佢走出醫院吳見我在身邊嘅時候講 :
 ' 阿爺冇咗 ! '  :D

4 則留言:

  1. 童言無忌,想起有一次坐飛機,隔離坐位有一小孩問她媽媽,如果飛機飛飛下跌咗洛嚟點辦? 佢亞媽話大吉利是,吐口水講過。

    回覆刪除
  2. 大人太過迷信,如果一講便是,叫你發達啦!

    回覆刪除
  3. 如果一講就喺,我都回答唔到妳了。
    剛才學妳囡囡煑肉碎蒸豆腐,好好食啊。

    回覆刪除