2013年9月18日 星期三

烏龍事一則




因為對某牌子沐浴露特別喜歡 , 所以帶了六大枝回來 , 這牌子 ( Nxxxxxxxxx , 香港都有賣 , 但那邊便宜些 ) 的香味我喜歡 , 它更好的是冲身後皮膚很爽 .

兒媳剩下放在浴缸邊上的二瓶沐浴用品 , 我怕用錯 , 拿起一瓶看是洗髮水 , 便用另一枝沐浴露 .

我不大喜歡一般的沐浴露是因為沖極身都滑潺潺 , 所以以前在港時祇用 ' Lxx ' 這牌子 .

但他們這瓶沐浴露也是沖極都滑潺 , 但吳想浪費 , 便每次都用它 , 用完再用新的 .

兒媳都每星期回來大埔打網球 ( 三個多月身孕重打網球 , 真喺代代不同 :D ) , 然後返來沖涼食飯 .

他/她們把另一沐浴露在另一邊 .

今天 , 沖涼時發覺用開的沐浴露要用完了 . 很高興同太太說 . 她卻說 , 還有許多喎 ?

我用手拿起瓶子 , 輕輕的 , 祇剩少少啫 , 唉 , 慳家的女人 .

再同佢講 , 開枝新的我明曰用 . 佢而依哦哦走去浴室 , 跟住大叫要我埋去 .

佢拎住我以為兒媳專用那瓶沐浴露話重有好多吖 ? 我話呢個喺佢地用咖 !

咁佢問我用邊枝沐浴露 , 我就話佢知用洗頭水後邊嗰枝囉 .

佢大笑同我講嗰枝喺護髮素 !

我拎起來望吓 , OMG , 是加強修護的護髮素 !

回來三個星期我都用佢沖涼 ! 

沒有留言:

張貼留言