2013年9月5日 星期四

團年飯



團年飯
2012年1月23日上午1:01公開累積瀏覽 2353
 

每年都會請太太家姊及姊夫到我家吃團年飯 .

今年吃的次序拉長了少少 , 因為希望大家能慢慢吃我準備了十曰八日的餸菜 .

首先每人先吃一小碟前菜 -



鮑魚 ,海參,花膠 ,瑤柱

那鮑魚十多曰前開始發 , 海參就十日前發 . 我冇學過咖 , 是自己摸索去做 . 先用凍水侵兩三曰 ,再每曰煲熱二三曰 . 之後全用凍水 . 每曰都換水 . 第二次煲時加塊去皮羌 .

最後四曰就用自製上湯煮鮑魚 , 每曰慢火煮三,四個小時 . 越近曰子越要小心 , 怕煮焦鮑魚底就前功盡費 .

那海參祇在吃前蒸熟再放濃濃的上湯 ( 煮咗三四曰 水份少了大部份 ) 撈幾吓便 O.K.

那上湯用了一大盆豬肩肉骨 , 火腿 , 瑤柱 , 蝦米 , 雞架 ( 衹身體部份 , 超市有) , 加埋羌 , 八角 , 陳皮 , 煲二日熬成的 .

然後飲湯 . 很簡單的湯 - 合掌瓜煲螺頭 , 排骨 . 加陳皮 , 淮山 , 薏米同紅蘿蔔 .

總是覺得少了點什麼似的 . 一開焗爐原來前菜碟灟了醬油煎蝦 , 馬上補上每人一隻 . 也多預二隻讓二位長輩帶回家 .




吃完了蝦 , 便開始晚飯了. 我準備了以下菜式 -




東菇髮菜炆煎蠔鼓燒肉




本地臘味




茨菇炆健康元蹄 ( 我把皮除去 )




上湯浸菜心




白切咸雞 ( 新鮮雞數天前托人買 )

總算大家都吃得開開心心 , 而我這十多天心機也沒有白費 . 這是我在這裡一年一度的重頭戲 .

今年五月回港後便有好幾年免役了 .

年三十晚 ( 香港是大年初一了 ) 在香港就熱鬧了 , 行花市 , 辦年貨 . 我就寫 Blog . 來年將不同了 , 想起都開心 .

我吳喺好識電腦 , 所以啲圖片有大有小 .

祝大家萬事勝意 , 恭喜發財 :)



沒有留言:

張貼留言