2013年9月9日 星期一

花旗曰誌 (三)


花旗曰誌 (三) - 照片集
2012年2月11日下午10:33公開累積瀏覽 24716
 




孫子話要在 cave 裏睇電視 . 我就整個 cave 俾佢囉 :D




每曰下午我嘅電視節目 ,佢睇乜我就要睇乜 .



來到美國五年多,總算碰上真正的棘椒醬了




教會牧師同教友到訪 ,媳婦做咗白糖榚同芝麻糊



 我用芝麻糊加入大菜做咗個芝麻大菜榚 .



買定個 iPod返香港用 .




竽頭榚 , 第一次做 , 聞就好香喎 , 食就都 O.K. :D




濶佬炒飯 ( 雙蛋白 , 瑤柱 , 毛豆 , 隔夜冷飯  )




焗蜜糖鴨



這碟留給媳婦及孫子明午 ( 還有其它餸咖 )




焗豆牛尾煲


灼豆苗



鹽焗雞腳



 露筍洋葱豬扒




韓國泡菜.
在賭場忽然醒起個仔昨日開雪櫃冇泡菜,便快快贏了百零蚊都回家泡製佢今晚吃.





每次吃芝麻糊都要人抱佢去照鏡睇鬍鬚 . 芝麻糊是他爸爸做 .




 粟米皇宮 , 外牆全是不同品種顏色玉米





在皇宮外街執的玉米返家種出來的 .





並蒂屈金香




在鄰居屋前的鹿 




在超市賣的冰硬紅衫魚 ( US$ 9.99 ) 



今年在後園自己生出來的南瓜



多年前送給太太的麵粉做的迷你假麵飽 . 每個約 1 cm 大小 .
昨天想掉咗佢 , 點知被太太鬧 , 唉 , 女人 .


 


今天晚餐 - 隔夜豬扒湯桂林米線 , 豆苗伴邊 .




韓國泡菜 . 第一次做 . 是參考 blog 友 ' 地球人 ' 文章
試做 . 冇辣椒粉 , 祇有乾紅椒同新鮮青椒仔 , 所以吳夠紅.



在希臘人家下午茶




我整嘅臘味東菇蘿蔔榚

4 則留言: