2013年9月3日 星期二

皇家香港警察 - 機動部隊


找到失去了的一篇 ' 我的故事 ' 便放入這處 , 留下記錄 .


皇家香港警察機動部隊 ( 二 )
2012年1月8日上午12:34公開累積瀏覽 2097
 
( 再次聲明 , 本篇故事 , 全屬虛構 , 如有雷同 , 實屬巧合  )


一般入營受訓三個月 , 然後整隊分派往不同環頭 ( 區) 駐守 .

這段期間若地區有突發事件需要支援便會出動 . 全港數隊藍帽子需輪流二十四小時候命 ( Stand-by )

在營時都是學習新知識 , 技巧,特別是防暴操 . 和警校受訓時最吳同之處是差不多每曰可回家 .

三個月很快過去了 .  其間都冇乜出動 ( turn-out) . 那時坐的是lorry , 冇而家啲 咁舒服 .

在畢業操前一晚 , 整隊留營 . 隊大隊長為大家準備了咖哩晚餐 , 是巴基斯坦咖哩 . 那時警隊有些外藉警員當廚師 .

各小隊在吃時 , 副大隊長來到我們小隊飯桌 , 講了一句我好吃驚而記足一世嘅話 . 佢話  -  '  聽曰我地去元朗一齊搵錢 !  '

那時我還思想簡單 , 冇想到這總督察會公然講到貪污而好像是很理所當然 .

翌日整隊畢業操後便浩浩蕩蕩進駐元朗警署 .

到部後大隊在警署內列隊時 , 元朗警署的CID走出來望吓我地 , 個個都好似滿懷心事 . 當曰收拾裝備後也收工 .

翌日天在下雨 , 我隊兩個幫辦話大隊長 ' 惜曬 ' 我地 , 落雨留守警署 . 有個隊友話其實在講緊數 .

我們的一連機動部隊 ( 藍帽子 ) 是首隊畢業後調派到地區後瞬即解散者 .

事由 , 也是聽來消息 , 在一啲區有大檔 ( 非法睹檔 ) 俾班戴住藍帽嘅人搶錢 . 大檔啲人咋曬營 , 但大家都冇計 , 因班大漢個個除曬博頭編號 , 有柴搣柴 . 這些事又不能張揚 .

我們的一大隊人就曰日坐等收工 . 很快就被解散分派到各環頭去 .



找到一張在警校畢業的照片 . 全部都退休了 . 找不找到我 ? 哈哈 .

6 則留言:

  1. 你自己搬屋?
    雅虎已經通知我,備份已完成,不知道下一步又如何了!

    回覆刪除
  2. 歡迎呀。總算䏈絡上了 :)

    回覆刪除
  3. 点解你有咁多網誌搬過嚟.....yahoo幫你搬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 先開Google Blogspot 再copy and paste 咁搬,好容易每日搬啲。

      刪除