2013年9月10日 星期二

花旗閒語 (四)


花旗閒語 - ( 四 )
2012年3月11日上午12:55公開累積瀏覽 27416
 

周末 .


唉 , 又到週末 . 最怕週末 , 在香港就週末狂熱 , 在呢邊就週末狂悶  :(

那些困難的曰子

回想年輕時 ,
有好多歌詞好有意思 .
年輕時隻身闖江湖 ,


經常用歌詞激勵自己 . 其中 , 


' 小小苦楚等於激勵 ' ,


英文歌就有 My Way ,


都是 , 像以前女友 ( 現在太太啦 ) 常在我心間 ,


唉 , 在那年代 ,  

生活很鞎苦,


真正喺 , 


要自殺 ,


吳係吊頸就係跳樓 .


邉度有話 ,


跳青馬大橋咁高檔 , 又或者 , 


燒炭 ( 有啲重租埋渡假屋嚟燒 ) ,


咁奢侈 .


總算捱過去了.




二世祖



我同個大仔講 , ' 仔 , 吳好意思 , 整咗你做個二世祖 ! '

佢吳明咁望住我 .


我同媳婦講 -  ' 妳嫁咗個二世祖 ! '


又多個人吳明 .


我同佢地講 : ' 我地移民開枝散葉於花旗 , 我將來是太公 , 即是一世祖 ,

咁你係長子 , 所以係二世祖 . 


你細佬精 , 走返香港吳使做二世袓 ! '




第三個兒子


 
有一晚晚飯 , 我同個仔 ( 我有二個兒子 , 大 , 小都叫維x , 維x ) 講 -

 ' 維x , 你除了在香港嘅弟弟
維x  外 , 重有一個弟弟 , 你第曰要好好照顧佢 . '


太太聽到便碗都放低 , 心想你隻嘢都搞埋感情缺失 ?  


我快快講道 ' 你叫維x , 弟弟叫維x , 而第二個弟弟叫 ' 維修 ' , 英文名叫 ' 
maintenance ' .


因為住啲獨立屋 ,乜東東修理都是要屋主自己搞 , 所以維修好重要 .


佢地先明我講乜 .


太太繼續吃飯 .
 




6 則留言: